Мінсоцполітики відкрило благодійні рахунки для допомоги сім’ям загиблих в зоні АТО

Дата: 24.12.2014 Переглядів: 449

Станом на 18 грудня 2014 року на благодійний рахунок, який було відкрито Мінсоцполітики на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 535 для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, надійшли кошти в сумі 1 266 524,17 грн, а на валютний рахунок – 100 тис. доларів США. Про це повідомив заступник Міністра соціальної політики – керівник апарату Віктор Іванкевич на першому засіданні міжвідомчої комісії з питань розподілу зазначених коштів, яке відбулося у Міністерстві під його головуванням.

„Свого часу Мінсоцполітики виступило з ініціативою щодо відкриття такого рахунку, аби всі бажаючі – фізичні та юридичні особи –  могли перерахувати на нього свій одноденний заробіток або просто зробити благодійні внески. Уряд нас підтримав і своїм рішенням затвердив порядок використання цих коштів. Сьогодні завдання нашої міжвідомчої комісії – цей перший транш у розмірі 1 266 524,17 грн (адже, переконаний, будуть і наступні) розподілити між регіонами, визначити категорії осіб, яким одноразова допомога буде надана, та її розмір. Механізм надання допомоги має бути чітким і прозорим”, – сказав, відкриваючи засідання, Віктор Іванкевич.

Після тривалого обговорення комісія рекомендуватиме, що одноразова грошова допомога має надаватися насамперед сім’ям загиблих в АТО з числа військовослужбовців та інших осіб, сім’ям внутрішньо переміщених осіб, сім’ям учасників АТО, які отримали тяжкі поранення та потребують тривалого лікування, зокрема:

  • дітям-сиротам, батьки яких загинули під час проведення АТО, та дітям, батьки яких є полоненими або зниклими,  – у розмірі прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб (1176 грн);
  • сім’ям, у яких є діти-інваліди або інваліди з дитинства, – у розмірі прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб з коефіцієнтом 1,5 (1176 грн х 1,5 = 1764 грн);
  • сім’ям, члени якої потребують невідкладного вартісного лікування, – у розмірі прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб (1176 грн);
  • сім’ям, у яких є інваліди 1, 2 груп, – у розмірі прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб (1176 грн);
  • сім’ям, де є вагітні жінки, або один з батьків здійснює догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку (з числа сімей загиблих в АТО), – у розмірі прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб з коефіцієнтом 1,5 (1764 грн);
  • багатодітним сім’ям – у розмірі двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб (2352 грн).

Перший транш допомоги комісія вирішила розподілити між 25 адміністративними одиницями України порівну. Cім’я зможе отримати її лише один раз, незважаючи на те, що може мати у своєму складі декілька категорій отримувачів. У разі, якщо сім’я матиме декілька рекомендованих комісією ознак, вона самостійно приймає рішення щодо того, яку допомогу отримає.

„Ми усвідомлюємо, що йдеться поки що про невеликі суми. Але головне, що роботу розпочато, і що є в Україні люди, небайдужі до чужого горя. Висловлюємо вдячність усім, хто зробив свій благодійний внесок і тим самим допоміг конкретній людині або конкретній сім’ї”, – наголосив Віктор Іванкевич.

З переліком юридичних та фізичних осіб, які зробили благодійні внески, можна ознайомитись тут

Увага! Міністерство соціальної політики України нагадує, що для зарахування коштів від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, Мінсоцполітики відкриті рахунки:

1. Для зарахування коштів в національній валюті України (гривні)
Міністерство соціальної політики України
ЄДРПОУ – 37567866
рах. 31252301178737 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172

2. Для зарахування коштів в євро та доларах США
Міністерство соціальної політики України
ЄДРПОУ – 37567866
рах. 25302020054709 в АТ „Укрексімбанк” м. Києва, МФО 322313.