У СПР м.Славутич вибудовували стратегію рекламно-інформаційної діяльності

Дата: 19.06.2017 Переглядів: 18

16 червня фахівці Соціально-психологічного центру м. Славутич, що знаходиться у сфері управління Служби, провели ділову гру, яка мала на меті створення стратегії рекламно-інформаційної діяльності установи у другому півріччі 2017 року.

Учасники заходу провели «картування міської громади», що дозволило уточнити перелік основних цільових груп клієнтів та партнерські організації, а також визначити характер взаємодії центру з останніми.

 

Далі визначались головні напрямки розповсюдження реклами та інформації Соціально-психологічним центром у другій половині 2017 року, труднощі у сфері інформування, з якими стикається установа, вівся пошук шляхів вирішення існуючих проблем.

На основі матеріалів ділової гри буде складено рекламно-інформаційну стратегію, яка втілюватиметься у практику діяльності центру.