ОГОЛОШЕНО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ (27.05.2015) – ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ

Дата: 26.06.2015 Переглядів: 1312

Відповідно до статті 15 Закону України “Про державну службу” Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

– головного спеціаліста з питань режимно-секретної та мобілізаційної роботи;
– головного спеціаліста відділу соціальної, професійної адаптації та психологічної реабілітації ветеранів війни та учасників АТО (тимчасово – на час декретної відпустки та по догляду за дитиною до 3 років);
– головного спеціаліста відділу забезпечення санаторно-курортним лікуванням та засобами реабілітації;
– головного спеціаліста відділу організаційно-методичного забезпечення з питань надання пільг, соціальних виплат та житлового забезпечення ветеранів війни та учасників АТО

Вимоги до кандидатів:
• освіта – вища (магістр або спеціаліст);
• досвід роботи за фахом: на державній службі – не менше 1-го року, в інших сферах діяльності – не менше 3-х років;
• знання державної мови, володіння ПК.

Згідно з чинним Положенням щодо проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання:
– Конституції України;
– законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції»;
– Положення про Державну службу України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції;
– законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Особи, які відповідають основним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС);
– копії документів про освіту;
– декларацію про доходи за минулий рік;
– дві фотокартки розміром 3,5 Х 4,5;
– копію першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта громадянина України.

Документи для участі в конкурсі приймаються впродовж 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: провулок Музейний 12, м. Київ, 01001.